Til hovedinnhold
Norli Bokhandel

Perspektiver på merkevareledelse

2004, Pocket, Norsk Bokmål

769,-

På nettlager - sendes innen 2-5 virkedager
  • Gratis frakt på ordre fra 299,-
  • Bytt i 200 butikker
  • På lagerhos 99 butikker

I denne boken har forfatterne samlet og redigert artikler om emnet merkevareledelse som har stått i Magma - tidsskrift for økonomi og ledelse. Sammen med bokens innledning gir artiklene mange faglige innfallsvinkler til merker, merkevarebygging og merkevareledelse. Emnet blir belyst både på bedriftsnivå og på nasjonalt nivå, og det tas strategiske og operative utgangspunkt gjennom boken. Blant artikkelforfatterne finner vi noen av Norges fremste fagfolk innen både næringsliv og akademia. Boken passer godt for studenter ved høgskoler som skal ha et samlet overblikk over emnet, og den passer for strategiske beslutningstakere som arbeider med problemstillinger rundt merkevareledelse. Emner som berøres, er bl.a. utvikling av merkevarestrategi, merkeelementene, merkeutvidelser, private merker, merkevarebygging på Internett, et merkes personlighet, merkeallianser, merkerelasjoner og land som merkevare. Leif E. Hem er førsteamanuensis og programdirektør ved NHH og har doktorgrad fra NHH innen merkevare og merkevareledelse. Hem har ansvaret for NHHs Executive MBA-program i merkevareledelse. Nina M. Iversen er forsker ved SNF. Hun har sin doktorgrad fra NHH innen merkevareledelse og kommunikasjon. Iversen har bred erfaring fra undervisning, forskning og konsulentarbeid.

Produktegenskaper

  • Bidragsyter

    Hem, Leif Egil (red) ; Iversen, Nina M. (red)
  • Forlag/Utgiver

    Fagbokforlaget Akademisk
  • Format

    Pocket
  • Språk

    Norsk Bokmål
  • Utgivelsesår

    2004
  • Antall sider

    269
  • Emnekategori

    Næringsvirksomhet og ledelse
  • Nivå

    Voksen
  • Varenummer

    9788245001167

Kundeanmeldelser

Frakt og levering